[Tipsy berättar]

Jag och isi var och hejade på Jadi och mamma i fredags då de var med och tävlade i Strand Cupen (deltävling 2/6) och Jadi VANN på grund av oss . Det var roligt att titta på och mamma sa åt mej att nu måste jag också börja visa vad jag kan och att jag kan så att jag också får fara och tävla  så om sommarens träningar går bra så slipper jag och tävla nästa gång då deltävlingarna är i Vörå...alltså i slutet av sommare/sensommaren.

I söndags var vi till villan och var där hela dagen och det var så skönt att vara ute en hel dag ...ute i solskenet.

I måndags hade jag och mamma agility träningar och det var roligt. Jag visade att jag visst kan och vill, så vi träna med mamma jätte effektivt och duktigt  jag är riktigt stolt och mamma var så glad.

Idag har det inte hänt så mycket annat än att jag och Jadi har fått vara hemma ensamma medan mamma och isi har varit och jobbat. Det var roligt sedan då mamma kom hem och vi slapp ut på lenkki .

Men nu ska jag gå och vila och vänta på att vi slipper ut igen, åt för en stund sedan så det skulle sitta bra med en lite tupplur tillsammans med "Gisen" .