[Jadi kertoo]

Eilen kävin mätsäreissä ja minusta tuli sin I ja päästiin mamman kanssa BIS kehään mutta sieltä ei tullut sitten mitään muuta ku pieni puristeluu tai kaksi me saatiin mutta minä olin ystävällinen ja annoin yksi Tipsylle  ku hän oli ollut kiltti ja odottanut isin kanssa kehän ulkopuolella. Eilen oli kyllä niin lämmin/kuumaa Kasarmintorilla (siellä missä mätsärit olivat) niin meidän oli aina välillä pakko mennä varjoon piiloon auringosta .

Tänään minulla on viimeiset agility treenit, tai kursin viimeinen kerta on tänään mutta treenit jatkuvat koko kesä läpi sen takia että mamma ja Lucan mamma saavat oma avain BACin varasto konttiin niin me päästään sinne treenaamaan silloin ku halutaan. Pitää vaan muistaa heinäkuussa että kentän laidalla oleva nurmikko on myrkytetty niin sitä EI saa syödä, ei edes maistella *hmm*

Kipailutkin jatkuvat koko kesän aikana, mutta onneksi meillä on vaan kerran kuukaudessa tänä kesänä, mamma sanoi minulle viimeksi kun käytiin kilpailemassa että nyt näyttää jo siltä että päästään ensi kesänä kilapilemaan 1-luokassa. Sen takia että meillä/minulla menee niin hyvin nyt nämä mölli radat. Pitää nyt vaan treenata enemmän keppejä niin kyllä se siitä.

Minä olen sitten se kilpaileva koira meidän perheessä...MINÄ olen mätsäreissä mukana ja MINÄ kilapilem myös agilityssä tällä hetkellä MINÄ olen se koira joka mamma käyttää siihen ...pidetään nyt vaan tassuja siitä että Tipsykin pääsee kipailemaan ensi kesänä, niin silloin hän olisi mölli luokassa ja minä 1-luokassa, niin meidän ei tarvitse kilpaila vastakkain.

Nyt lähdetään kohta puistoon ja sitten äkkiä takaisin kotiin rentoutumaan hetken ja sitten minä ja mamma lähdetään treeneihin ja Tipsy ja isi jäävät kotiin ja tekevät täällä kotona jotain tai ei mitään .